1 Mart 2013 Cuma

Gülüşümle,
Yeni bir hayatı getirdim ömrüne..

Ellerinin yeniden terlediğini 
Hissettim heycanından 
Gözlerin, onlar kadar hiçbir şey 
Işıldamıyordu karanlık gecelerde..

Ben ellerimde sundum sana yüreğimi 
Sesinin içinden geçen ırmağın
Suyundan içtim gümüş taslarla
Yoksuldum, tek servetim saçının bir teliydi,
Dünyalara değişmediğim..

Ben ayazında üşürken gecenin,
Yüzünün gülmesini düşünür ısınırdım.
Pencere kenarında sigaramın
Aleviyle evleri ışıklandırıyordum
Sabahı bekliyorum şimdilerde hoşça kaldığım gibi..

''Oysa ben senin güzel yüzüne hasretim''

Üşüyorum,
Yüreğindeki cehenneme attığından beri
Buz tuttu bütün hayallerim
Gel etme, birlikte eritelim kutupları
Küresel ısınmaya neden olalım yeniden birlikte..


Yasak Ülkenin Özgür Çocuğu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder